İnce İşlenen Kumaş

Explosion, 34 yıllık giyim sektörü deneyiminin ortaya çıkardığı tecrübe ile kumaş seçiminde aradığı özellikleri yıllar içinde niş bir hale getirmiştir. Explosion, benzersiz tasarıma sahip, renkli, canlı, estetik, modaya uygun şık bir elbise ortaya çıkarmanın ilk aşamasının, ince işlenen kumaştan geçtiğinin bilinciyle hareket etmektedir. İnce işlenen kumaş elbette kumaşın yapısıyla ilgili bir tanımlama değil, Explosion için ince işlenen kumaş, bir tezi hassasiyetiyle doğru ipliklerin ortaya çıkardığı, olması gereken en kaliteli kumaştır ve bu Explosion ürünlerinde kendini belli eden bir kalite standardı oluşmasının en önemli özelliğinin henüz ilk aşamasıdır. Bu tecrübe binlerce çeşit Explosion ürünün henüz makas değmeden kaliteli bir temele sahip olmasını sağlamaktadır.

Tasarım Felsefesi

Explosion’ın tasarım felsefesi, İstanbul gibi tarihi ve kültürel zenginliğin merkezinde yer alan renkli, canlı bir kültür mozaiğinden ilham almaktadır. Bu yaratıcı felsefe, yeniliğin dinamizmine rahatlıkla ayak uydurabilen modern tasarımlarıyla moda dünyasında fark yaratmaktadır. Şehrin canlı atmosferini ve çağın hızını başarılı bir şekilde ürünlerinde buluşturan Explosion koleksiyonları, bu yönüyle bir çok ülkede önemli bir marka değeri oluşturabilmiştir. Explosion’ın canlı ve çeşitli tasarımları 35’ten fazla ülkede beğeniyle karşılanacak kadar çeşitli ve çok yönlü bir yapıya sahiptir. Modern çizgileri, zarif tasarımıyla kalite standartları ile Explosion çeşitli kültürlere ve tarzlara hitap edebilmektedir.

Zamansız Estetik

Bir başlangıç noktası olarak abiye...

Explosion’un 1988 yılında tasarım zenginliği ile ortaya çıkan abiye modelleri kısa sürede dikkatleri üzerinde toplamayı başarmıştır. Kumaşa sanatsal bir bakış açısıyla yaklaşan tasarım ekibinin yaratıcılığı ve üretimdeki kalite standartları ile Explosion, genç, dinamik ve popüler ürünlerle moda dünyasının beğenisine sunulmuş ve ürün çeşitliliğini yıllar içinde giderek genişletmiştir. Çok kültürlü kozmopolit bir birikimi modern çizgilerle bütünleştiren Explosion zarif detaylara sahip ürünleriyle zamansız bir estetik algısı yaratmayı başarmıştır.

Özgün Tasarım

Özgün bir tasarımla, farklı, seçkin bir tarz yaratmak mümkün mü? 

Böylesine yaygın bir tüketim çağında modern çizgide koleksiyonlar yaratıp tekrara düşmemek için Explosion çeşitliliği ve kalitesiyle tanışın. Explosion kendi tarzını özgürce yaratabileceğin, farklı modeldeki ürünleriyle size mükemmel bir kombin zenginliği sunuyor. Tasarımlardaki bu çeşitliliğin yanı sıra geniş ürün yelpazesi özgün bir tasarıma sahip olmanızı mümkün kılıyor. Farklı dokudaki elbiselerin üzerinizde konuştuğunu, bulunduğunuz ortama göre nasıl şekil aldığını ve kendini gösterdiğini fark edince siz de büyüleneceksiniz.

Tasarım Çizgisi

Yaşamın her anına uygun koleksiyonlarıyla Explosion, kadın giyim modasına yön vermeye devam ediyor... Explosion’ın taklit edilemez, özgün, yeniliğe açık tasarımları estetik algılarınızı baştan şekillendirecek niteliğe sahip. Kadın giyim trendlerini yakından takip eden tasarım ekibi, bu trendleri Explosion’ın yaratıcı kimliğine ve tasarım çizgisine oldukça başarılı bir şekilde uyarlayabilmekte. Explosion tasarıma kaliteli kumaş seçiminden başlayarak bu kumaşları modellere göre şekillendiren, renklerin birbirleriyle oluşturduğu ahengi yaratıcı tasarımlar üzerine uygulayan bir tarza sahiptir. Üretimdeki bu hassas çizgi günümüz estetik algılarıyla birleşerek modern ve şık kreasyonlar yaratan bir yapıya sahiptir. Explosion koleksiyonlardaki geniş ürün yelpazesi, estetik kaygıları olan, modayı yakından takip eden kadınlar tarafından ilgiyle karşılanmaktadır. Bu ilgi Explosion yaratıcılığına yapılan en zarif takdir olarak karşımızda durmaktadır.

Explosion Kilometre Taşları

Explosion tekstil sektörüne ilk olarak 1988 yılında girmiştir, kumaş deneyiminin yarattığı tecrübe ile kendi tasarım ve moda çizgisini oluşturarak Türkiye pazarını hedefleyen bir firma olarak ortaya çıkmıştır. 1990 yılından itibaren uluslararası fuarlara katılmaya başlaması ve yurtdışı taleplerin artmasıyla beraber 1998 yılında ilk toptan mağazasını açmıştır. 2000 yılına kadar yalnızca abiye tarzına yoğunlaşan Explosion, daha sonraki yıllarda bu modelde yakaladığı başarıyı, diğer kadın giyim ürünlerinde yakalamak üzere yelpazesini genişleterek bir marka değeri yaratma yoluna gitmiştir. Explosion’ın ürünlerinin başarısı, 2006 yılında Moskova fuarında ‘’Unistyle Fashion Ödülü’’ne layık görülmüştür. Bu ödül Explosion’ın küresel pazarda genişlemesi için önemli bir motivasyon kaynağı olmuştur. 2014 itibariyle ‘’Pure London’’ fuarındaki ilginin bir sonucu olarak ‘’Explosion London’’la İngiltere’de hizmete başlayan Explosion, 2022 SS koleksiyonu ile abiyeden şorta kadar olan geniş ürün gamıyla sezonda 1 milyon üretim yapabilen bir kapasiteye ulaşmıştır.

Marka Yaratmak

Marka kimliği oluşturmak, günlük yaşamındaki modaya yön verirken, kendi kurumsal kültürünü yaratabilmek ve olabildiğince çok kişiye kendini tanıtabilmekten geçmektedir. Explosion ortaya koyduğu modern tasarıma sahip ürünlerini yurtiçinde ve yurtdışında başarılı bir marka imajı oluşturarak pazarlamayı başarmaktadır. Modern tasarımlarla moda dünyasında kendinden çokça söz ettiren Explosion’ın bu başarısı kullanıcılarda oluşturduğu kalite algısından geçmektedir. Explosion ürünlerini kullananların üzerinde yaratılan memnuniyet, Explosion’ın marka imajındaki en önemli unsurların başında gelmektedir. Bu durum markaya bağlılık oluştururken, girilen pazarlarda firma için oldukça özel bir tutundurma gerçekleştirmektedir. Explosion şıklığı ve kalitesini daha fazla kişiye ulaştırmak adına pazarlamada kalite algısı yaratmak, tasarımlarıyla farklılaşmak için daha özgün bir şekilde çalışmalarını sürdürmektedir. Dünyanın pek çok bölgesinde tarz belirleyen Explosion, şehirlerde dolaşan estetik olmanın gururunu yaşamaktadır.

Değişmek Ve Gelişmek

Explosion kurulduğu günden itibaren değişimi en önemli motivasyonu olarak belirlemiş ve marka imajını sürekli olarak güncelleyerek yeni trendlere göre şekillendirmiştir. Tek bir modelden başlayan yaratıcılığı ve kaliteyi zaman içinde oldukça büyük bir boyutlara ulaştırmış, bunu yaparken de ürettiği her parçada farklılaşmayı ve kalite standardı oluşturmayı başarmıştır. Modanın değişen canlı yapısına uygun şekline göre esnek bir üretimi çeşitlilikte renkli, canlı ve bir o kadar da şık tasarımlarla buluşturmuştur. Modern koleksiyonlara sanatsal bir bakış açısıyla yaklaşan, zamansız ürünleriyle Explosion kadın giyim sektörünün en çok değişen, gelişen ve farklılaşan markası olmaya devam etmektedir. Son olarak Explosion logosu ve amblemini yenileyerek değişim yaşamın kuralıdır bakış açısına uygun bir şekilde marka değerini yenilemiştir. Explosion markasındaki canlılığı ve dinamizmini günlük yaşamın şıklığına taşımaktadır.

Globalleşmek – Küresel Estetik

Explosion, şık kadınların erişebilir, özgün ve kaliteli moda markası olmayı hedeflemiş trend tasarımları, renk seçimleri, dikiş ve kumaş kalitesiyle ön plana çıkan Türk giyiminin yükselen markası olmayı sürdürüyor. Türkiye pazarında seçkin butikler ve online satış kanalıyla varlığını sürdüren marka, ürün, fiyat, dağıtım ve tutundurmayı sağlayan bir yapıyla hareket ederek globalleşmiş, 35’ten fazla ülkede hizmet veren bir duruma gelmiştir. Küresel rekabette büyüyen ve gün geçtikçe daha çok tanınan Explosion’ın gelecek hedefleri arasında 100 milyar dolarlık tekstil ve hazır giyim ithalatına sahip Amerika pazarına girmek bulunmaktadır. Modern kesimler, benzersiz tasarımlar ve üstün kalite standartlar ile ulaşılabilir şıklık Explosion’da ve tüm dünyada...

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR